Alla inlägg under november 2008

Av linnea - 30 november 2008 21:45

God natt, dröm sött.

The kooks med She moves in her own way:)


Av linnea - 30 november 2008 20:44

passar på att skriva ett kort inlägg i pausen på parlamentet. Björn Gustavsson är med, helt klart bäst. Så nu är raffa nöjd såklart!

Har gjort färdigt mitt so-arbete, men är inte nöjd men lämnar in det iallafall. Jag säger bara IGIGIGIG!

 Imorn är det skolan igen, låter helt sjukt men jag har fan kul i skolan, om man bortser från lektionerna då.. Eller egentligen är fan lektionerna asnice, vi har ju en del humorungar där ( ;

undra om jag någonsin varit koncentrerad på en lektion, nja .... skulle inte tro de va.


haha, men nu börjar de igen. bloggar efter paralmentet, måste ju lägga in den såkallade "God natt låten" hehe

pouss

:/

Av linnea - 30 november 2008 18:14

Min låtsasmamma berättade nyss att hon som hade cancer (nämde i tidigare inlägg) gick bort imorse.. så min syster kom hem helt förstörd och har låst in sig på rummet nu, vad fan ska jag göra? jag vill inte knacka på, hon kanske inte orkar prata.. jag är så dålig på att trösta personer, jag vet aldrig vad jag ska säga eller bete mig.. särkilt när de gäller sånna här hemska saker.


R.I.P Annika Feijan <3

Av linnea - 30 november 2008 16:42

orkar inte plugga, får damp jag kan inte plugga. de enda jag gör är att vara inne på facebook, hah bajs.

det är ett arbete i so om hinudism och buddism som skulle vara inlämnad v.45 så ligger lite efter..

men nu ska jag bannemig göra färdigt det.

vi har so prov på onsdag också om andra världskriget, de här suger!


men måste fortsätta med plugget nu ... tyvärr.

ha en bra kväll, puss


Av linnea - 30 november 2008 10:15

skriver ett litet kort inlägg, sitter och kollar på miami ink :>

oh såg nyss att det är typ 6 avsnitt på rad av Life of Ryan på mtv, woho! dagen är räddad. haha i love it

nej .................................... fuck, måste ju plugga också :(


men nu är pauuuuusen klar, gotta go

pusse

Av linnea - 29 november 2008 23:18

glömde att lägga in en liten "God natt låt" som ni kan sova och drömma sött till, hehe.

men här kommer den:)

det blir - Damien rice med 9 Crimes


puss på er sötisar


Av linnea - 29 november 2008 23:13

haha, var bara tvungen. rubriken ger mig fina minnen från tiden med tjockisskate(:

haha, fan vad jag kommer ihåg när min syster tvingade mig att skriva ett gb till honom på pa där det stod : hey there stranger och han svarade då : hej va främling

tänk att jag minns det, haha.

men men, har precis kollat på film med min syrra någon dansfilm ofc ;)

tänkte fan sova, men det går inte. så ska snacka lite med sköningen raffa på msn tills jag känner mig tillräckligt trött.


puss på er så länge, hörs imorgon!

då jag och mina broes ska färga håret på söten:)

Av linnea - 29 november 2008 20:23

Jag har bestämmt mig nu att jag måste blir mer posetiv och att jag måste uppskata livet mer. Jag ska läsa en bok som min mamma har, där man lär sig att ta vara på livet och samtidigt bli en bättre människa.

Min låtsassmamma visade nyss en blogg som handlar om hennes vännina som har cancer. Det är så otroligt hemskt, hon är bara 50 år och har tre barn. Och dem senaste inläggen är skrivna av hennes dotter pågrund av att hon själv inte kan skriva längre. Hon väntar alltså på att få dö, och enligt min låtsasmamma så kommer hon inte att leva hela denna helgen ut.


Så tänk till, man lever fan bara en gång. Så slutta därför att deppa över små problem, och gör inte små problem till stora.

Alla människor kommer någon gång att ha en depprissionsperiod och det är helt normalt, man måste få vara deprimerad för att kunna känna riktig lycka. Om man är lycklig hela tiden (vilken nästan är omöjligt) så uppskattar man ju inte dem lyckliga stunderna i livet lika mycket.

Och istället för att tänka hur mycket problem man har och hur allt bara går dåligt för än, så ska man tänka fan vad jag har det bra som har tak över huvudet och mat på bordet, jag har vänner och en familj som bryr sig om mig. Jag är bara 15år och har hela livet kvar att leva.

Tänk framåt, ta en dag i taget och lev dagen som om den vore din sista.

Presentation

Omröstning

Har ni fördomar om invandrare?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards