Alla inlägg den 26 november 2008

Av linnea - 26 november 2008 17:27

hey again

sitter och väntar på att mamma ska åka iväg, så jag kan springa ner till ica och köpa hårfärg. ska färga de svart, och hon kommer döda mig iaf hon visste.. denna månad har jag färgat håret typ 50 gånger, och sist jag färgade de lila så dampade hon.. fattar inte, det är mitt hår, och jag gör vad jag vill med det.

american funniest homevideos är på tvn, är det bara jag som avskyr det? jag hatar progamledarens äckliga leende, han känns så fake.

kvällens planer är följande : färga håret och kolla på efterlyst, pretty good ha



och niC om du läser de här så kan du va gullig och ändra dina jävla textmedelenaden, eller sluta skriva.

Heej:) vad gör du? puss<3

HALLÅ? variation tack, vägra skriva typ TJA för en gång skull.

En sak till, när du ringer och jag inte svarar. Då betyder de att jag inte vill prata med dig, men du inser inte det utan ringer 50 gånger till. Jag vägrar fortfarande att svara, och stänger istället av mobilen. Nästa kväll, upprepar sig detta.. det har pågått i en vecka nu, and im gettig insane..


pjuh, äntligen fick jag det sagt:D


HEJDÅ, ledig på fredag och imorn får jag komma när jag vill.


OBS!!! GLÖM INTE ATT SOMNA TIDIGT

Av linnea - 26 november 2008 16:19

hey everybody

jag får inte göra ett till konto på blogg.se (?) dom påstår nämligen att jag redan har 5 stycken, vilket är max! jag vet bara om att jag har en, men de förvånar mig inte om dom ljuger.

hm.. vet inte rikigt vad jag ska skriva om, kan börja med att berätta om vad jag gjort idag.

idag har jag vart i skolan. och sen gick jag, johanna och elin hem till elin. och så åt vi godis och kolla på film, jag somna, ovanligt? nej.. jag sover alltid, SOVA E SÅ JÄVLA NICE, VISST!!!!!!!  lite monicastyle där va..

FAn ja hatar att blogga, tex nu missa ja fan oth. SKRIVER SEN

OBS!!! GLÖM INTE ATT ÄTA ANNARS FÅRU ANEROXIA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har ni fördomar om invandrare?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards